هشدار شدید‌اللحن آیت‌الله العظمی وحید خراسانی

اینها را دارند به خورد این امت می‌دهند و درقبال اسلام، این دستگاه با این بساط اگر یکجایی یک کلمه بوئی برای تزلزل مقام من باشد همه آنجا حاضر می‌شوند، اما دین و ایمان از مغز این جوان‌ها برده می‌شود همه در خفقان و خوابیده‌اند 

 

 یکی نیست به این دستگاه فاسد بگوید این همه تبلیغات مسیحیت ضال و مضل حتی در قم به چه معناست؟

آیت‌الله العظمی وحید خراسانی از مراجع طراز اول جهان تشیع صبح امروز چهارشنبه در درس خارج اصول خود نسبت به ترویج وتبلیغ مسیحیت به شدت هشدار دادند.

به گزارش آینده، این استاد شاخص حوزه علمیه قم که از برجسته‌ترین مرجه تقلید شیعیان جهان محسوب می‌شود در درس خارج اصول خود در روز چهارشنبه که به بحث تفسیر سوره یس در موضوع حکمت قرآن اختصاص داشت به مناسبت نسبت‌های ناروای مسیحیان نسبت به حضرت داود(ع) به فعالیت‌های گمراه کننده مسیحیت در ایران پرداخته و تصریح کردند:

"این مسیحیت با این ریشه در این کشور جوانان شیعه را گمراه می‌کند و اینها روی ریاست خود دعوا دارند، یکی نیست به این دستگاه ... بگوید این همه تبلیغات مسیحیت ضال و مضل حتی در قم به چه معناست؟

اینها را دارند به خورد این امت می‌دهند و درقبال اسلام، این دستگاه با این بساط اگر یکجایی یک کلمه بوئی برای تزلزل مقام من باشد همه آنجا حاضر می‌شوند، اما دین و ایمان از مغز این جوان‌ها برده می‌شود همه در خفقان و خوابیده‌اند.

دنبال مقام و مالند دم از اسلام می‌زنند، بساط تبلیغ مسیحیت باید از این مملکت برچیده شود والا آبرو برای ... نخواهم گذاشت 

منبع آفتاب نیوز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد